Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 2. 2013

Nokia rozšířila portfolio Windows Phone 8 telefonů

Nokia na Mobile World Congress oznámila rozšiření portfolia Windows Phone 8 telefonů o modely Lumia 720 a Nokia Lumia 520. Nokia Lumia 720 přichází s vysoce výkonným fotoaparátem ve střední cenové třídě. Optika od Carl Zeiss s vysokou světelností f/1,9 je navržena tak, aby dokázala pořizovat zářivé a jasné snímky ve dne i v noci. Širokoúhlá přední kamera s HD kvalitou zase usnadňuje pořizování snímků s přáteli a zpříjemňuje videotelefonování. Telefon je vybaven nejnovějšími high-endovými aplikacemi Nokia, včetně Nokia Hudba, lokalizačních nástrojů HERE a možnosti rozšířit jej pomocí přídavného krytu o funkci bezdrátového nabíjení. Nokia Lumia 720 bude na trhu dostupná v pěti barvách.



Nokia Lumia 520 je cenově nejdostupnějším chytrým telefonem s Windows Phone 8 značky Nokia. Telefon přináší funkce, které se obvykle nacházejí jen u high-endových přístrojů jako je Nokia Lumia 920, který nabízí identický fotoaparát, Nokia Hudba pro bezplatný přímý a dokonce i off-line přístup k hudbě a lokalizační nástroje HERE. Čtyřpalcový vysoce citlivý displej přináší rychlou a plynulou odezvu. Nokia Lumia 520 bude dostupná v pěti barvách.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.